Skip to content

Grupy

Grupa 2,5-3 latków

W najmłodszej grupie dzieci uczą się relacji społecznych oraz samoobsługi. Poznają swoje możliwości i umiejętności spędzając czas w przyjaznej atmosferze. Dzień w przedszkolu wypełniony jest twórczymi zabawami, muzyką oraz doświadczaniem otaczającego świata.

Grupa 4 latków

Przedszkolaki w tej grupie wiekowej dzielnie stawiają czoła nowym wyzwaniom. Doskonalą umiejętności samoobsługowe i higieniczne. Zawierają pierwsze przyjaźnie, rozwijają swoje zainteresowania, a przede wszystkim dobrze się bawią.

Grupa 5 latków

Pięciolatki wiedzą, jak być przedszkolakiem i dzielą się tą wiedzą z młodszymi kolegami, dając przykład podczas wspólnego spędzania czasu. Są samodzielne, dużo potrafią, chętnie prezentują swoje umiejętności rodzicom podczas przedszkolnych uroczystości. Dzień w grupie 5 latków upływa na rozwijaniu talentów, doskonaleniu umiejętności społecznych oraz zabawach swobodnych.

Grupa 6 latków

Najstarsza grupa przedszkolna znajduje się w budynku ,,Szkoły z Pasją” przy  ul. Traugutta 143. „Zerówka” stawia przed dziećmi wiele nowych wyzwań. Głównym celem pracy dydaktyczo-wychowawczej w tej grupie jest przygotowanie dzieci do rozpoczęcia nauki w szkole. Ostatni etap edukacji przedszkolnej nadal wypełniony jest kreatywnymi zabawami oraz radością płynącą z poznawania nowych, interesujących treści edukacyjnych.

Ramowy plan dnia przedszkola

07:00 – 08:00

Gromadzenie się dzieci w przedszkolu, zabawy swobodne, artystyczne, konstrukcyjne, grupa łączona.

08:00 – 09:00

Przygotowanie się do śniadania, trening umiejętności samoobsługowych, śniadanie.

09:00 – 11:30

Zajęcia inspirowane przez nauczyciela, rozwijające sprawność poznawczą, emocjonalną, fizyczną, społeczną – zajęcia zgodne z podstawą programową realizowane są według wybranego programu wychowania przedszkolnego.

Zajęcia muzyczno-rytmiczne, językowe, gimnastyczne.

11:30 – 12:00

Przygotowanie się do zjedzenia zupy, trening umiejętności samoobsługowych.

Grupa młodsza: drzemka, leżakowanie.

12:00-13:00

Zajęcia sportowe. Zabawy inspirowane przez nauczyciela, samorzutna aktywność, zabawa według inicjatywy dziecka. Gry i zabawy na świeżym powietrzu. Spacery i obserwacje przyrodnicze.

13:30-14:00

Przygotowanie się do II dania, trening umiejętności samoobsługowych, zdrowy deser.

14:00 – 16:00

Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, zajęcia dodatkowe rozwijające talenty oraz zainteresowania. Prace porządkowe w kącikach zabaw i zainteresowań.

16:00 – 17:00

Grupa łączona, wspólne gry i zabawy integracyjne, samodzielna aktywność dziecka, 
zabawy twórcze, czytanie bajek i baśni.

17:00

Przedszkole jest zamykane, do zobaczenia! 😊

Kadra przedszkola

Maria Biernat

Dyrektor przedszkola

Magister historii, studia podyplomowe: historia współczesna; menadżer oświaty; public relations; integracja europejska, 40 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz 30 lat zarządzania placówkami oświatowymi.

Joanna Majchrzak

Dyrektor Nadzoru Pedagogicznego


25-letni staż pracy pedagogicznej, od 2009 roku dyrektor ds. pedagogicznych w przedszkolu, od 2018 dyrektor ds. pedagogicznych w szkole. Studia magisterskie – Nauczanie Początkowe na Uniwersytecie Szczecińskim, Studia podyplomowe – Organizacja i Zarządzanie, Podyplomowe Studium języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Filologicznym oraz kurs doskonalący „Glottodydaktyka Edukacja językowa i matematyczna przedszkolna i wczesnoszkolna” Obecnie również nauczyciel akademicki w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum na wydziale pedagogiki.

Agnieszka Biernat

​Dyrektor kreatywny

Magister inżynier architektury krajobrazu

Aleksandra Głowacka

​Wicedyrektor przedszkola, nauczyciel wychowawca

Studia licencjackie – Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. W trakcie studiów podyplomowych – Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Wychowawczynie

Paulina Kowalska

Magister Pedagogiki Specjalnej z logopedią i terapią pedagogiczną z Glottodydaktyką; magister pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej; Cettyfikat B2 Uniwersytetu Szczecińskiego 
do nauczania języka angielskiego.

Aleksandra Paluch

Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna nauczycielska – tytuł licencjata, kontynuuje studia magisterskie – Pedagogika specjalna specjalizacja wczesne wspomaganie rozwoju.  W trakcie studiów podyplomowych- Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Ewelina Gronowicz

Kosmetologia na Wyższej Szkole Kosmetologii i Promocji Zdrowia w Szczecinie – tytuł licencjata, kontynuuje studia podyplomowe – Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.

Brygida Czerwiec

Magister oligofrenopedagogiki, studia licencjackie – Pedagogika wieku . W trakcie studiów podyplomowych- Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Dominka Fałek

Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna tytuł licencjata.  Terapeuta zajęciowy. W trakcie studiów podyplomowych – Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Agnieszka Koziatek

Magister pedagogiki specjalnej; studia licencjackie: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych intelektualnie i pedagogika wczesnej edukacji, studia magisterskie: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Alicja Bech

Pedagogika specjalna – licencjat, w toku studia magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.

Specjaliści

Anna Kurnatowska

Psycholog

Magister psychologii oraz psychotraumatologii. Doradztwo Psychospołeczne i Socjologia. kurs podstawowy Terapii systemowej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej w Poznaniu oraz kurs zaawansowany – Systemowe rozumienie rodziny – w Pracowni Pomocy Psychologicznej dla Dzieci, Młodzieży i Rodzin w Krakowie. Obecnie kontynuuje całościowe szkolenie systemowo-psychodynamiczne w Fundacji na Rzecz Rozwoju Psychoterapii i Terapii Rodzin „Kontekst” w Krakowie.

Agnieszka Kruzińska

​Terapeuta SI

Tytuł magistra fizjoterapii zdobyłam na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Jestem certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej ( I i II stopnia) od 2005 roku oraz członkiem Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej.  Ponadto ukończyłam kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.

Paulina Gorczyca

Logopeda

Magister Edukacji Osób Niepełnosprawnych z Logopedią, Pedagogika Opiekuńcza i Resocjalizacyjna – licencjat, w trakcie Podyplomowych Uzupełniających Studiów Logopedycznych.

Karolina Paluch

Fizjoterapeuta

Magister fizjoterapii, aktualnie w trakcie studiów na kierunku Integracja Sensoryczna. Dodatkowe kursy: Terapia ręki I i II stopnia, Terapia punktów spustowych, Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja niemowląt i dzieci starszych.

Ciocia Beatka

Beata Kardas jest osobą odpowiedzialną za ład i porządek w naszym przedszkolu. Wydaje dzieciom posiłki i dba, aby wszystkie brzuszki były najedzone 😊

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie. więcej informacji

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zamknij